78هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در شهرستان سمنان وجود دارد که درمجموع ۶۸ درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در دیدار خود با رئیس تأمین اجتماعی سمنان در دفتر خود با اشاره به ترویج خدمات تأمین اجتماعی در دولت یازدهم گفت : این سازمان یکی از نقاط قوت دولت در سال‌های اخیر است که امروز با اجرای صحیح آن شاهد تحت پوشش قرار گرفتن ۶۸درصد جمعیت شهرستان سمنان هستیم.

 

وی بابیان اینکه تأمین اجتماعی به دلیل گستره خدماتش به‌مثابه یک ارگان خدمت رسان، با تمام اقشار مردم سروکار دارد، گفت: روحیه خدمت‌رسانی در این نهاد با رعایت منزلت انسانی بسیار اهمیت دارد.

 

دانایی عدالت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف را رسالت تأمین اجتماعی دانست و ابراز کرد: فلسفه وجودی این نهاد مقوله خدمت‌رسانی در چارچوب عدالت اجتماعی محسوب می‌شود و از این بابت، تأمین اجتماعی ارگانی بسیار مهم تلقی می‌شود.

 

وی افزود: یکی از راه‌های ارتقای خدمات تأمین اجتماعی الکترونیکی کردن روند خدمات است که خوشبختانه در سال جاری شاهد انجام این امر در سمنان هستیم.

 

حسین ملک‌دار رئیس تأمین اجتماعی سمنان نیز در ادامه این نشست گزارشی از روند الکترونیکی شدن خدمات این اداره ارائه کرد و گفت: از مجموع ۱۳۴هزار جمعیت شهرستان ۷۸هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۹۱۰ نفر بیمه‌شده اصلی و مابقی تحت کفالت محسوب می‌شوند.

 

وی افزود: یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در تأمین اجتماعی سمنان این است که با راه اندازی سیستم های الکترونیکی، هر فرد با مراجعه برای بیمه به صورت الکترونیکی و خودکار صاحب پرونده می‌شود که این امر در ارتقای خدمت‌رسانی و سرعت عمل نقش بسزایی دارد.


انتهای پیام / ه

 

راه اندازی سیستم الکترونیکی در  تامین اجتماعی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.