سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۰ هزار نفر به اردو‌های راهیان نو

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اعزام اردوی راهیان نور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۰ هزار نفر در ایام نوروز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان و جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   سرهنگ حمید خرمدل صبح امروز در نشست هماهنگی برای اعزام راهیان نور دریایی خارگ با اشاره به نقش مهم جزیره استراتژیک خارگ در ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: جزیره خارگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۸۸۸ بار مورد حمله موشکی و بمباران هوایی رژیم بعث قرار گرفت و این در حالی است که صادرات نفت از این جزیره قطع نشد.

وی با بیان اینکه جزیره خارگ به عنوان مناطق راهیان نور دریایی تعیین شده است خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم جزیره خارگ در جنگ ۸ ساله این جزیره استراتژیک به عنوان یکی از مناطق راهیان نور دریایی تعیین شده و هر ساله یکی از مسیر‌های کاروان راهیان نور است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه خارگ برای میزبانی اردو‌های راهیان نور دریایی آماده می‌شود تصریح کرد: ساکنان جزیره خارگ در جنگ ۸ ساله نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند که باید این فداکاری‌ها روایت‌گری و این ایثارگری‌ها به نسل جوان منتقل شود.

سرهنگ خرمدل از پیش‌بینی حضور چهار هزار زائر راهیان نور در جزیره خارگ خبرداد و افزود: علاوه بر جزیره خارگ، اعزام کاروان راهیان نور قبل و بعداز نوروز از استان بوشهر انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این عرصه اندیشیده شده است.

وی، با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اعزام اردوی راهیان نور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۰ هزار نفر در ایام نوروز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان و جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور دریایی با ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم خارگ و کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ م

۲۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.