جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: این هنر ماست که بتوانیم نقش خارگ را در دوران دفاع مقدس تبیین کنیم و لازم است که این حماسه­‌آفرینی‌­ها برای تمام مردم مطرح شود که راهیان نور دریایی سفیران خوبی برای انتقال این مفاهیم هستند.

راهیان نور دریایی سفیران خوبی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) صبح امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دریایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: ایده راهیان نور دریایی در چند سال پیش در استان بوشهر مطرح و خوشبختانه این ایده محقق شد که بر اساس تصمیات اتخاذ شده، مقرر گردید که اقشار متخصصین بسیج مانند اساتید دانشگاه‌‌ها، پزشکان، فرهنگیان و سایر بسیجیان متخصص در قالب راهیان نور دریایی از جزیره خارگ بازدید کنند.

وی افزود: جای تأسف دارد که ما بعد از پایان دوران دفاع مقدس نتوانسته‌ایم نشانه‌ های جنگ را در خارگ حفظ کنیم و در حال حاضر به جز بیمارستانی که از آن ایام در خارگ به جا مانده است بیش­تر بُعد یادمان­‌های معنوی آن در راهیان نور دریایی مد نظر قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: این هنر ماست که بتوانیم نقش خارگ را در دوران دفاع مقدس تبیین کنیم و لازم است که این حماسه­‌آفرینی‌­ها برای تمام مردم مطرح شود که راهیان نور دریایی سفیران خوبی برای انتقال این مفاهیم هستند.

وی تأکید کرد: زائرین راهیان نور دریایی مهمان ما هستند و لازم است که به بهترین شکل ممکن از آن ­ها پذیرایی شود که برای دستیابی به این مسئله مهم لازم است اشکالات سال­‌های گذشته احصاء و برطرف شود.

انتهای پیام/م

نقش خارگ را در دوران دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.