سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل:

۴۰۰ دانش آموز و دانشجوی آران و بیدگلی تحت پوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: ۴۰۰ دانش آموز و دانشجوی آران و بیدگلی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زنگ نیکوکاری صبح چهارشنبه،‌ همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در ۱۲۰ مدرسه آران و بیدگل نواخته شد. این آیین به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهیدان ارباب پور با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در این آیین با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند اظهار کرد: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان در حوزه های مختلف اعم از آموزش، توانمندسازی و اشتغال گام های بلندی بر می دارد و در قالب بسته های حمایتی به نیازمندان رسیدگی می کند.

وی افزود: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آنها کمک هایی ارایه می شود.

حسن اسماعیلی بیان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی قبل از نوروز بین دانش آموزان مستند توزیع می شود و سال گذشته دو میلیارد ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که از این مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون ریال توسط دانش آموزان در مدارس اعطا شده است.

وی گفت: پایگاه های مردمی در سطح شهر و تعدادی در مساجد نیز برپا می شوند تا کمک های مردمی برای نیازمندان جمع آوری شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل اضافه کرد: کار نیک و نیکوکاری جلوه های گوناگونی دارد و امیدواریم مردم شهرستان امسال هم با حضور در پایگاه های کمیته امداد از این آزمون الهی هم سربلند بیرون آید.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.