سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌هایش را در برابر الوحده امارات به نمایش گذاشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم که این تیم امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را در برابر الوحده امارات به نمایش گذاشت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر ذوب‌آهن مقابل الوحده امارات اظهار داشت: باید از عوامل اجرایی باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم و به تیمم تبریک می‌گویم و با توجه به ایجاد موقعیت گل، شاید یکی از بهترین بازی‌های ما همین بازی بود.

وی با اشاره به عملکرد مرتضی تبریزی که دو گل برای تیم ذوب‌آهن در دیدار مقابل الوحده به ثمر رساند، گفت: تبریزی روزبه‌روز بهتر می‌شود و لیاقت این را دارد که همراه تیم ملی در جام جهانی مسافر روسیه شود و او حتی می‌تواند در لیگ‌های بالاتری بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. هر دو تیم هم بازی خوبی را انجام دادند و تیم ما هم به جز یک صحنه در مسائل دفاعی عملکرد خوبی داشت. تیم الوحده هم در این بازی، برای اولین بار بود که با همه بازیکنانش به میدان آمد.

قلعه‌نویی در واکنش به این پرسش که تیمش هشت موقعیت خوب داشت و بازیکنان ذوب‌آهن چهار موقعیت را به راحتی از دست دادند که عامل آن را بدشانسی می‌داند یا موضوعی دیگر، اظهار داشت: مقداری از آن بدشانسی بود و بقیه موقعیت‌ها را از روی شکم سیری از دست دادیم.

وی  یادآور شد: تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل فرازونشیب‌های زیادی داشت و با این حال بازیکنانم در نیم‌فصل دوم مردانه فوتبال بازی می‌کنند و امیدوارم این روند ادامه داشه باشد. توقع ما این است که هواداران در لیگ قهرمانان به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.