تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آخرین بازی از دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده امارات برود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم ذوب‌آهن اصفهان د‌رحالی به مصاف الوحده می‌رود که این تیم اماراتی در آخرین دیدار خود قبل از این بازی، با نتیجه 6 بر 2 مقابل العین شکست خورده است.

الوحده امارات که در این فصل از رقابت‌های جام قهرمانان آسیا در گروه B مسابقات قرار گرفته و با ذوب‌آهن اصفهان هم‌گروه است، به نوعی ضعیف‌ترین تیم این گروه محسوب می‌شود.

الوحده در 2 بازی قبلی خود مقابل لوکوموتیو تاشکند و الدحیل قطر، با نتایج 5 بر صفر و 3 بر 2 شکست خورد تا بدون امتیاز و با تراز منفی 6 گل خورده، در قعر جدول گروهB جای گیرد. تیم اماراتی در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر امارات، با 37 امتیاز از 18 بازی، بعد از العین در رتبه دوم جدول جای گرفته است.

الوحده  اگرچه از خط حمله نسبتا قوی برخوردار بوده و در این فصل با 39 گل زده بعد از العین بیشترین گل را در لیگ امارات به ثمر رسانده است اما نتایج چند بازی گذشته آنها خبر از افت محسوس این تیم می‌دهد. به ویژه که آمار آنها در فاز دفاعی چندان جالب توجه نبوده و 22  گل خورده در 18 بازی، نشان از ضعف آنها در خط دفاعی دارد.

این تیم در 4 بازی گذشته خود که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌برتر امارات انجام داده است در مجموع 14 گل را دریافت کرده و عملکردی فاجعه‌آمیز از خود به جای گذاشته است و جالب‌تر آنکه در همین تعداد بازی آنها تنها توانسته‌اند 4 گل را به ثمر برسانند.

الوحده در این فصل از رقابت‌های جام قهرمانان آسیا، از 4 بازیکن خارجی بهره برده است. سباستین تاگلیابوئه آژانتینی، بالاژ جوچاک مجارستانی، مراد یاتنا مراکشی و ریم چانگ وو اهل کره‌جنوبی، که موثرترین و خطرناک‌ترین آنها، سباستین تاگلیابوئه است. این مهاجم آرژانتینی 33 ساله توانسته در 24 بازی که در 2 لیگ‌برتر  و لیگ کاپ امارات برای تیمش انجام داده 21 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل بدهد.

سرمربی این تیم،لارنسیو رگکاموف رومانیایی است که سابقه رهبری الهلال عربستان و استوا بخارست را در کارنامه دارد. الوحده در فصل قبل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم پرسپولیس هم‌گروه بود که در هر 2 بازی رفت و برگشت مقابل نماینده ایران تن به شکست داد.

باشگاه الوحده در سال 1974 بنا نهاده شد و پیراهن نخست این تیم سرخ رنگ است. این تیم بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آل نهیان انجام می‌دهد که نزدیک به 12 هزار نفر ظرفیت دارد. این باشگاه در ابوظبی مستقر بوده و سابقه 4 قهرمانی در لیگ‌برتر امارات، 2 قهرمانی در سوپرجام امارات و یک قهرمانی در جام ریاست جمهوری امارات را دارد.

از بازیکنان ایرانی که در این تیم اماراتی بازی کرده‌اند می‌توان به جواد نکونام کاپیتان سابق و بزرگ تیم ملی اشاره کرد که در فصل 2006_2007 در این باشگاه توپ می‌زد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان با الوحده امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.