سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: بازی ما مقابل تیم الوحده امارات مسابقه سختی است و ما برای بقا در جدول باید 3 امتیاز بازی را بگیرم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی پیش از مسابقه فوتبال تیم های ذوب آهن و الوحده امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هتل کوثر اصفهان با بیان این مطلب گفت :  تیم الوحده، تیم خیلی خوبی است و امیدوارم که بتوانیم آنها را در این بازی شکست دهیم. از هواداران درخواست می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند.

قلعه‌نویی در ادامه‌ بیان‌ کرد: فشردگی بازی‌ها بر چهار نماینده ایران تاثیر می‌گذارد. دلیل آن هم مشخص است و به نظر من رفت و آمدها و پروازهای طولانی بیشتر روی نماینده‌های شهرستانی تاثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد :  تیم‌های تهرانی با یک پرواز خود را به کشور مقصد می‌رسانند؛ از باشگاه به خاطر در اختیار قرار دادن امکانات خوب تشکر می‌کنم، ما در بازی فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت الوحده، ‌اضافه کرد: الوحده یک تیم قدیمی است؛ به خاطر بازیکنان خارجی‌اش در ۵۰ متر جلوی تیم بسیار خطرناک است و بهترین گلزن لیگ امارات در چند سال گذشته عضو این تیم است.

 ما برنامه‌های داریم تا نقاط قوت آنها را خنثی کنیم. درباره نقاط ضعف آنها نیز اجازه دهید تا صحبتی به میان نیاید،بازی‌های قبل فقط آمار است و واقعیت، فردا رقم می‌خورد ما الوحده را یک تیم بسیار خطرناک در نظر خواهیم گرفت و به نتایج قبلی این تیم کاری نداریم. 

سرمربی  ذوب آهن اصفهان در ادامه‌ همچنین در خصوص بازیکنان خارجی الوحده اظهار کرد: آنها بازیکنان خطرناکی در خط حمله دارند و ما باید همچنین خط هافبک و خط حمله‌شان را با پرس شدید قطع کنیم. با قطع کردن این پل ارتباطی به یکی از اهدافمان در این بازی خواهیم رسید.

وی با بیان این که پیشنهادی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، دارد، اظهار کرد: بهتر بود برای مسابقه بین دو تیم از غرب آسیا یک داور از شرق آسیا انتخاب می‌کرد؛ داوران  اردنی می‌توانند با بازیکنان حریف ارتباط کلامی بر قرار کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان والوحده امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.