سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گفتمان دینی در سال ۹۷

دبیر ستاد وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان بناب از برگزاری گفتمان دینی در سال ۹۷ خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام مسلم عباسیان دبیر ستاد وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان بناب از برگزاری گفتمان دینی در طول سال ۹۷ خبرداد و گفت: گفتمان دینی در سال جدید با موضوعات آسیب‌های فضای مجازی، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، جنگ نرم، مهارت‌های زندگی و... برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مسلم عباسیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره نفوذ فرهنگی و اجتماعی دشمنان اسلام گفت: باید از ظرفیت گفتمان‌های دینی در سطح دانشگاه‌ها در راستای پاسخ به شبهات و سوالات نسل جوان و مسدود کردن راه‌های نفوذ دشمن استفاده کرد.

وی افزود: از بهترین راه‌های سست کردن عقاید و سرمایه‌های اصلی ما، ایجاد شبهه و رواج خرافات می‌باشدکه توسط معاندین طراحی و توسط افراد کم سواد، ساده و سست ایمان اجرا و گسترش پیدا می‌کند.

عباسیان، تقویت باور‌های دینی را مهم‌ترین اقدام در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: شبهات در اصل دین دامنه وسیعی دارد اعم از فکری، علمی، دینی، اعتقادی و اجتماعی، اما بحث شبهات اعتقادی از تفسیر‌های ناموزون سرچشمه می‌گیرد و ما دین را یک جور معنا می‌کنیم درصورتی که حقیقت چیز دیگری است.

وی تحرکات تند وهابیون را مغایر با اصل دین اسلام دانست و افزود: این گونه تحرکات موجب پدید آمدن شبهات اعتقادی به ویژه در بین نسل جوان جامعه می‌شود و آنان باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان هوشیار باشند.

 

انتهای پیام/ش

تقویت باور‌های دینی را مهم‌ترین اقدام در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی

برچسب ها: جوانان ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.