سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره فرخی سیستانی در زابل برگزار شد

دومین جشنواره استانی فرخی سیستانی با تقدیر از نفرات برگزیده با حضور اهالی فرهنگ و هنر در زابل برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرماندار زابل در دومین جشنواره استانی فرخی سیستانی گفت: با توجه به تاریخ طولانی سیستان تاکنون مفاخر این منطقه نقش آفرینی، هویت و نام ماندگاری برای این نقطه از ایران اسلامی ایجاد کرده اند به طوری که نسل کنونی و آینده به آنان افتخار می‌کنند.


هوشنگ ناظری افزود: هویت یک جامعه از مجموعه ارزش‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، ادبی و سایر علوم شکل می‌گیرد و تقدیر از مفاخر تقدیر از فرهنگ اصیل آن جامعه است.

وی اظهار داشت: تقدیر از افرادی که سال‌ها قلم می‌زنند و نام منطقه را زنده دارند امری پسندیده است.

دبیر دومین جشنواره فرخی سیستانی گفت: پس از اعلام فراخوان دومین جشنواره فرخی سیستانی افزون بر ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار نفرات برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

مهدی کشته گر افزود: در بخش ادبیات عباس باقری و ابراهیم محمودی، در بخش هنر غلامرضا افشاری و غلامعلی بندانی، در بخش تاریخ ناصر چاری و محمدباقر حیدری نصب و در بخش فرهنگ غلامرضا عمرانی و ناصر نخزری مقدم نفرات برگزیده و شایسته تقدیر دومین جشنواره فرخی سیستانی را کسب کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش نشان فرخی سیستانی محمد خواجه محمودی و مهدی عربی برگزیده این جشنواره شدند و از احمد فدایی جوان نخبه و مخترع سیستان برای کسب افتخارات جهانی اخیر نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

جشنواره فرخی سیستانی در زابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.