جشنواره بین المللی فیلم رشد در سیستان و بلوچستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از امروزدراستان آغاز شد.

منصور کیانی افضلی افزود : چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از امروز شنبه تا ۱۶ اسفند ماه در ۲۰ مرکز نمایشی و ۱۳ منطقه آموزش و پرورش استان آغاز شد.

وی گفت: جشنواره فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد به عنوان کهن‌ترین جشنواره هنری کشور قدمتی تقریبا ۵۰ ساله دارد که در صدد نزدیک کردن آموزش به زندگی عینی دانش آموزان است.
وی ادامه داد: در این جشنواره هزار و ۱۰۰ اثر از ۳۷ کشور جهان برای دانش آموزان سیستان و بلوچستان به نمایش در خواهد آمد.


وی زندگی توام با آگاهی برای نسل آینده را هدف اصلی جشنواره بین المللی رشد ذکر کرد.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از رسانه در آموزش و پرورش گفت: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش پرورش و تاکید بر این نکته که کتاب درسی تنها وسیله آموزشی نباید باشد به همین منظور رسانه‌های متنوعی که بتوانند آموزش را تسهیل کنند و به آن عمق بخشند در نظام تعلیم و تربیت باید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وظیفه نظام تعلیم و تربیت فراهم کردن فرصت برای دست یابی به مراتبی از حیات طیبه است گفت: با ارائه فیلم‌های رشد می‌توان زمینه را برای ارتقاء سطح سواد و آگاهی کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

انتهای پیام/گ

جشنواره  فیلم رشد در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار