سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم نامحدود چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اشتغال‎زایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سهم این استان در دریافت تسهیلات اشتغال‎زایی در سطح ملی، نامحدود اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به نرخ بالای بیکاری در استان و به دنبال رایزنی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد تسهیلات اشتغال زایی بخش‌های مختلف در سطح ملی برای این استان نامحدود باشد.

وی افزود: استفاده بهینه از این ظرفیت مهم، نیاز به تلاش جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ایجاد اشتغال در و همکاری مدیران بانک‌های عامل در استان دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری هم اکنون جزو سه استان دریافت کننده بیشترین تسهیلات اشتغال زایی در کشور است.

عباسی از مدیران بانک‌های عامل و مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری خواست: پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال بیشتر و همچنین اعطای تسهیلات اشتغال زایی به زندانیان آزاد شده و اصلاح شده را در اولویت قرار دهند.

وی همچنین بر اهمیت افزایش ضریب امنیت بانک‌ها به ویژه در آستانه سال نو تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: ساماندهی شبکه حمل و نقل، نوسازی بافت فرسوده شهری و روستایی و توسعه طرح‌های روستایی و عشایری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید در سال آینده است.

انتهای پیام/ش

چهارمحال و بختیاری از ۳ استان دریافت کننده بیشترین تسهیلات اشتغالزایی

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.