سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال حضور گسترده گردشگران در گناوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: با توجه به احتمال حضور گسترده گردشگران در گناوه طی ایام نوروز باید آمادگی لازم برای خدمات دهی مناسب را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی صبح یکشنبه در جمع مدیران مدارس در مورد اسکان مسافران و فرهنگیان در نوروز سال ۹۷ گفت: باید با همکاری هم در رونق شهر و بازار به همشهریان کمک کنیم چرا که رونق بازار از حضور همین مسافران است.

وی افزود: هدف ما در آموزش و پرورش در راستای کمک به همشهریان و بازاریان است و تمامی تلاش خود را برای پذیرایی هرچه بهتر مهمانان انجام خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که نوروز شلوغی را پیش رو داشته باشیم به همین دلیل سعی کنید از تمام امکانات و کلاس‌های مدارس استفاده شود تا بتوانیم مهمانان بیشتری را پذیرا باشیم.

وی اظهار داشت: دو پایگاه ستاد اسکان را در هر دو ورودی شهر در نظر گرفته‌ایم که مسافران و مهمانان عزیز به راحتی بتوانند به این پایگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

احمدی بیان داشت: همه ما می‌دانیم که شهر گناوه ظرفیت مسافران میلیونی را در ایام نوروز ندارد و شهر با مشکل اسکان روبروست به همین دلیل آموزش و پرورش تمام امکانات و اماکن خود را برای نوروز بسیج خواهد کرد تا شهر پاسخگوی این جمعیت عظیم باشد.

انتهای پیام/م

نوروز شلوغی در گناوه خواهیم داشت

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.