مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: ۴۹۰ کلاس درس گناوه برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود.

آماده شدن کلاس های درس گناوه برای اسکان مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی صبح چهارشنبه در نشست اسفندماه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: آموزش و پرورش گناوه با ایجاد دو پایگاه ستاد اسکان در بهترین منطقه شهر خود را برای پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی آماده کرده است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: نوروز در گناوه یک شرایط ویژه است و با همه کشور متفاوت است به همین دلیل باید نگاه متفاوت و ویژه‌ای به این شهر برای ساماندهی و اسکان مسافران در نوروز داشته باشیم این ساماندهی باید به صورت حضوری باشد و به صورت اینترنتی مشکل‌ساز خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: ۴۹۰ کلاس را در قالب ۵۲ مدرسه و همچنین دو پایگاه ستاد اسکان را در مدرسه امیرالمومنین و دانشگاه پیام نور گناوه برای پذیرش هموطنان عزیز مهیا کرده‌ایم و این دو پایگاه در مناطقی از شهر برپا هستند که با توجه به ازدحام و ترافیک بالا در ایام نوروز هیچگونه ترافیکی ایجاد نخواهند کرد و تردد در این مسیر‌ها برای مسافران بدون مشکل است.

وی گفت: به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی دو مراسم تجلیل از دانش آموزان صاحب مقام و رتبه در مسابقات استانی و شهرستانی و همچنین مراسم تجلیلی از معاونین، معلمان پرورشی و دبیران تربیت بدنی خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

۴۹۰ کلاس درس گناوه برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.