سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروز+تصاویر

استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی جدی برای استقبال از مسافران نوروزی در استان، گفت: داشتن برنامه برای مناطق گردشگری استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی، استاندار لرستان، افزود: تعطیلات نوروز بستری برای معرفی شاخص‌های گردشگری استان است.

وی افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از امکانات موجود، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری لرستان به مسافران نوروزی معرفی شود.

خادمی، همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات برای مسافران نوروزی، بیان کرد: داشتن برنامه ریزی برای مناطق گردشگری و ساماندهی امور این مناطق ضروری است.

وی با اشاره به وجود استعداد‌های گسترده استان لرستان در حوزه گردشگری، بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری در استان اصلی‌ترین محور توسعه در استان است.

استاندار لرستان، بیان کرد: در این راستا باید با مشارکت مسئولان برای هر مرکز گردشگری در لرستان پلان و برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا باید با تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد سفر و تصمیمات گرفته شده، برخی از کار‌ها انجام شد و، اما برخی دیگر از کار‌ها باقی مانده که باید با سرعت انجام شود.

خادمی، با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران و مسئولان جهت اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر، گفت: اجرای دستور العمل ستاد معیاری برای ارزیابی عملکرد مدیران می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات بخاطر اینکه کار زیرساختی و سنگین نیاز دارد ممکن است نتوانیم انجام دهیم، گفت: البته مشخص خواهد شد که چه کار‌هایی قابل حل است.

خادمی، تاکید کرد: انتظار می‌رود کار‌های قابل اجرایی شدن سریع انجام شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای کسانی که از سایر نقاط در ایام نوروز مهمان استان هستند باشم و بتوانیم لحظات خوشی را برای مسافران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تقویت خدمات بستری برای تبدیل استان به مقصد گردشگری است، افزود: این اقدامات شامل ایمنی جاده‎ها، زیباسازی شهرها، نظارت و ساماندهی اماکنی که این روز‌ها بیشتر مورد بازدید قرار می‎گیرند و مناطق ویژه گردشگری است.

استاندار لرستان، اظهار کرد: بحث امنیت مسافران، سلامت و بهداشت و درمان را داریم که حوزه‎ها مشخص و دسته بندی شده همچنین وظایف دستگاه‎ها تعریف و مشخص شده است که در جلسه بعد باید چک کنیم کار‌های مانده را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروزضروری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.