سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه والای مادران شهدا

مادران شهدا نشانه ایثار، صبر و مقاومت هستند و باید مقام و جایگاه آنان مورد تکریم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه گفت: مادران شهید دارای جایگاه والایی در تربیت سرمایه ارزشمند اجتماعی هستند که با تربیت صحیح خود توانسته اند انسان‌های مومن و متدین را تقدیم انقلاب کنند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه روز وفات ام‌البنین به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهید نام‌گذاری شده است گفت: این بانوی ولایت‌مدار را مستجاب‌الدعوه می‌دانستند، لذا در هنگام گرفتاری و نیاز به خدمت این بانو می‌رفتند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه مادران شهدا دارای جایگاه ارزشمندی هستند، گفت: از جمله کسانی که در زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره کربلا تاثیرگذار بود، همین بانو، مادر چهار شهید بود که فرزندان خود را برای حفظ اسلام به مبارزه با دشمن به میدان نبرد فرستاد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد گفت: این نهاد به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و امروز برکات آن را شاهد هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به هفته نیکوکاری نیز اشاره کرد و افزود: شکرانه بازوی توانا گرفتن دست نیازمندان است.
امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز هفته منابع‌طبیعی با تاکید بر حفظ منابع‌طبیعی، گفت: عموم مردم باید در این عرصه حضور جدی داشته باشند.
امام جمعه زنجان با اشاره به سفر اخیری که به لبنان داشت، گفت: در این سفر علاوه بر زیارت بارگاه زینب کبری (س)، استقامت حزب‌الله لبنان و ولایت‌مداری آنها را از نزدیک دیدم‌ و این در حالی است که با دست خالی و بدون تجهیزات خاصی در برابر دشمن ایستاده‌اند، امیدواریم با لطف خدای متعال با از بین رفتن مثلث شوم آمریکایی، عبری و عربی شاهد عزت همه مسلمانان باشیم.

 

انتهای پیام/ ج

مادران شهدا نشانه ای از صبر و مقاومت هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.