امام جمعه زنجان گفت: راهپیمایی 22 بهمن بسیار اهمیت دارد و امسال راهپیمایی باید همچون 22 بهمن سال 1357 باشد و مردم مثل همان روز در صحنه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز پس از گذشت 40 سال شاهد شکوفایی انقلاب اسلامی و موفقیت روز افزون آن در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی با اشاره به اینکه 25 بهمن سال 1367 نیز سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل بر علیه نویسنده کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی بود، افزود: دشمنان اسلام نیز با به میان آوردن این شخص در تلاش بودند که حساسیت مسلمانان را بسنجند که در نهایت امام راحل حکم ارتداد این فرد را صادر کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این کمیته‌ها حتی در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان لشگر روح‌الله خدمات ارزنده‌ای ارائه کردند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن بسیار ویژه است و امسال راهپیمایی باید همچون 22 بهمن سال 1357 باشد و مردم مثل همان روز در صحنه حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری "اکنون که انقلاب در حال ورود به 40 سالگی خود است، اصول و مبانی، ثابت و پایدار مانده، اما از این درخت تناور و ریشه دار، میوه‌های جدید بروز کرده است"، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "کانون اصلی مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی را جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و استمرار و استقامت انقلاب هستند و منظور از دشمنان همان کسانی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت دست‌نشانده و مطیع آنها در این منطقه حساس سرنگون شد که در رأس آنها دولت امریکا قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز برای همه دنیا ثابت شده است که آمریکا می‌خواست و نتوانست، گفت: در مقابل آمریکا ایران قرار دارد که خواست و توانست.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم از دولت اسلامی طرفداری می‌کنند و طرفداری از دولت اسلامی در واقع طرفداری از اسلام است.
وی با تأکید بر حضور همیشه در صحنه مردم افزود: اگر مردم در صحنه نباشند، کاری از پیش نخواهد رفت از همین رو انتظار داریم که 22 بهمن مردم همه باهم و یکپارچه در صحنه حضور داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در واقع انسجام، وفاداری و اتحاد ملت است، گفت: از همین رو انتظار داریم امسال نیز مردم مثل همیشه حضور باشکوهی داشته باشند.

انتهای پیام/ ج

راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار ویژه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.