امام جمعه موقت زنجان: باید در عرصه‌ی عدالت بیشتر تلاش شود.

پیشرفت و تداوم انقلاب به واسطه‌ی مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام موسوی خطیب جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان گفت : یکی از حوادث ناگواری که در هفته پیش پشت سر گذاشتیم حادثه ناگوار سقوط هواپیمای تهران - یاسوج بود که ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده‌های جان‌باختگان، از همبستگی که بین دستگاه‌ها و مردم برای ساماندهی این حادثه شد، نهایت قدردانی را داریم و مردم ما نشان دادند که همواره با هم در هر شرایط و حادثه‌ای با هم بوده و همبستگی دارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه‌ی انقلاب در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی گفت: بیانات گهر بار و پر محتوای رهبر معظم انقلاب در این دیدار باید به دقت بررسی و تحلیل شود.

وی با بیان اینکه مهمترین محور بیانات رهبری تدوام انقلاب اسلامی در سایه‌ی عدالت محوریست افزود: پیشرفت و تداوم انقلاب به واسطه‌ی مردم است و بنا به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب باید در عرصه‌ی عدالت بیشتر تلاش شود.

امام جمعه موقت زنجان گفت: دیگر حادثه هفته گذشته، ناامنی خیابان پاسداران تهران بود که در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اغتشاش‌گران موجب رعب و وحشت مردم شدند و سه نیروی پلیس و بسیج را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام موسوی افزود: صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد و وقت آن رسیده است که با اغتشاش گران به شدت برخورد شود.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ قلمی از ابتدای خلقت تاکنون نتوانسته است آن‌گونه که شایسته این بانو اسلام است در مورد خصوصیات این بانو بنویسد.

امام جمعه موقت زنجان به ایام پیش رو اشاره کرد وافزود: روز شنبه ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی روز مهندس است و روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه نیز روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و روز بزرگداشت فیلسوف ایرانی حکیم سبزواری است.

 

انتهای پیام/ع

باید با اغتشاش گران خیابان پاسداران تهران به شدت برخورد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.