سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل پیکر مطهر ۴ شهید گمنام به مردم فراهان

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام برای مراسم شبی باشهید و تشیع به مردم فراهان تحویل داده شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پیکر پاک و مطهر ۴ تن از شهدای گمنام که به تازگی تفحص و کشف شده اند، تحویل مردم شهرستان فراهان شد تا فردا در خنجین و تلخاب تشییع و خاکسپاری شوند.

مراسم شبی باشهدای گمنام هم امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر خنجین و حسینیه امام خمینی تلخاب برگزار می‌شود و فردا ساعت ۹ صبح ۲ شهید گمنام در شهرخنجین تشییع و به خاک سپرده می‌شود و فردا ساعت ۱۴ عصر هم در تلخاب ۲ شهید گمنام پس از تشییع بر دوش مردم تدفین می‌شوند.

پیکرمطهر ۲ تن شهید گمنام تلخاب قرار بود روز جمعه پس فردا تشییع شو نداما زمان تشییعشان به فردا عصرموکول شد.

روز سوم و چهارم اسفندماه هم پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص و کشف شده اند، بر روی شانه‌های مردم شهر رازقان شهرستان زرندیه و توره شهرستان شازند استان مرکزی تشییع و خاکسپاری شدند.

همچنین روز سه شنبه اول اسفند ماه هم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و کاروان‌های غم فاطمیه شمیم عطر ۱۵ شهید در مراسم فاطمیه شهر‌های استان مرکزی پیچید و ۱۵ شهیددوران دفاع مقدس در شهر‌های اراک، غرق آباد، میلاجرد، آشتیان، هندودر، جاورسیان، آستانه و زاویه با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور تشییع و تدفین شدند.

از این ۱۵ شهید ۱۴ شهید گمنام بودند و یک شهید که در اراک تشییع شد شهیدتازه تفحص شده مرتضی ایزدی نام داشت که پس از ۲۹ سال مفقودالاثر بودن با مقایسه نمونه دی ان‌ای این شهید با نمونه دی ان‌ای خانواده شناسایی شد.

انتهای پیام / ج 

تشییع پیکر ۴ شهید گمنام فردا ۱۰ اسفند در شهر خنجین و تلخاب

برچسب ها: دفاع مقدس ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.