در ایام نوروز ۲ هزارنفر از اراک به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام نوروزی ۲ هزار نفر از اراک به سرزمین‌های نور

رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک درحاشیه جلسه هماهنگی اردو‌های راهیان نور شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در نوروز ۹۷ تعداد ۲ هزار نفر از شهرستان اراک به صورت عمومی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

رضایی افزود: این افراد با ۴۰ دستگاه اتوبوس اعزام و در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن خواهند کرد و اولین کاروان راهیان نور در تاریخ ۲۱ اسفند ماه جاری اعزام و اعزام‌ها ۱۳ فروردین ۹۷ به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سفر‌های راهیان نور باعث ترویج و توسعه فرهنگ شهید و شهادت می‌شود اضافه کرد: درطول سال ۹۶ تعداد ۵ هزار دانش آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


راهیان نور بهترین راه مقابله با تهدید‌های فرهنگی دشمنان

معاون سیاسی فرماندار اراک هم در این جلسه گفت:با توجه به اینکه امروز جوانان هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم هستند باید جوانان را با تهدید‌های فرهنگی دشمنان آشنا کنیم و راهیان نور و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند بهترین راه باشد.

زارعی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به مراقبت از تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار تاکیدکرده افزود: دشمن تمام توان خود را در این خصوص به کار گرفته و اقدامات راهیان نور در راستای معرفی ارزش‌های انقلاب موثرترین راه برای خنثی کردن این توطئه‌ها است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: جنگ نرم ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.