سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان با هدف افزایش همکاری‌های مشترک در زمینه‌های محیط زیستی باسردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان در دفتر ایشان دیدارنمودند.

در این دیدار جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اعلام اینکه در سال جاری حدود ۳۰۰۰ اسلحه توسط یگان حفاظت محیط زیست در سطح کشور کشف شده است به نقش محیط بانان در تامین امنیت جامعه اشاره نمود.

محبت خانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ملی بودن بحث محیط زیست، بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی از سازمان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت و حراست از محیط زیست تاکید نمود.

ایشان افزودند: جهت حفاظت کامل از محیط زیست باید به سمت ۸۰ میلیون محیط بان پیش برویم که این امر مستلزم کار فرهنگی مداوم و فراگیر است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با ابراز خرسندی از وفاق و همدلی بین مسئولین و مردم در استان لرستان جهت صیانت از محیط زیست، از اقدامات عمرانی و زیر بنایی صورت گرفته توسط محیط زیست لرستان در سطح مناطق تحت مدیریت اظهار رضایت نمودند.

مدیرکل محیط زیست لرستان ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه نیروی انتظامی در راستای برخورد با تخلفات زیست محیطی، بخش اعظمی از موفقیت‌های محیط زیست در استان را مرهون همکاری خالصانه نیروی انتظامی دانست.

فتحی بیرانوندگفت: همکاری نیروی انتظامی خصوصا در زمینه اطلاعاتی می‌تواند تاثیر فراوانی بر روند پیشگیری و برخورد با متخلفین زیست محیطی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه باید در زمینه محیط زیست به خود مراقبتی برسیم، بر رعایت اصل پنجاهم قانون اساسی توسط تک تک افراد جامعه تاکید نمود.

سردار مهدیان نسب گفت: وجود جنگل‌های زاگرس با تنوع زیستی منحصر بفرد نعمتی خدادادی برای کشور محسوب می‌شود که باید در راستای حفاظت از آن‌ها تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

ایشان با اشاره به اینکه محیط زیست یک امانت الهی است و همه ما وظیفه داریم این امانت را به بهترین نحو به نسل‌های آینده منتقل کنیم، آمادگی کامل مجموعه نیروی انتظامی استان را جهت هرگونه کمک در راستای حفاظت وحراست از محیط زیست اعلام نمود.

در پایان این دیدار تفاهم نامه‌ای همکاری بین یگان سازمان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی لرستان به امضاء سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور و سرادر مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان رسید.

انتهای پیام/د

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با فرمانده انتظامی لرستان دیدار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.