مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از انتخاب ۸ واحد صنعتی و خدماتی لرستان به عنوان واحد‌های سبز کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند با بیان این خبر افزود: این واحد‌ها در کنار ۶۷ واحد صنعتی سبز و ۲۲ واحد خدماتی سبز کشور انتخاب و معرفی شدند.

فتحی بیرانوند گفت: سیمان دورود، پتروشیمی لرستان، کارخانه شیر پگاه لرستان، تلمبه خانه‌های آسار، تنگ فنی و پل بابا حسین متعلق به شرکت ملی نفت به عنوان واحد‌های برگزیده سبز و نیز شرکت رزین سازان و تلمبه خانه برد اسپی به عنوان واحد‌های صنعتی و خدماتی قابل تقدیر از جمله واحد‌هایی بودند که در همایش ملی واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز کشور معرفی و تجلیل شدند.

انتخاب 8 واحد صنعتی لرستان به عنوان واحدهای سبز در کشور

مدیر کل حفاظت محیطزیست لرستان افزود: ۹۷ واحد از بین ۳۱۲ واحد داوطلب به مرحله نهایی رسیده و افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و یا خدماتی را حائز شدند.

لازم به ذکر است، نوزدهمین همایش ملی واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز به منظور تشویق واحد‌های صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست اقدامات برجسته‌ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحد‌های صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

انتهای پیام/د

۸ واحد صنعتی لرستان در میان منتخبین واحد‌های سبز کشور

برچسب ها: محیط زیست ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.