سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان  سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: ، دانش آموزان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و برگزاری نماز جماعت در مدارس بسیار مهم و ضروری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بهترین سن برای تاثیرپذیری سن کودکی و نوجوانی است و با توجه به اینکه این ظرفیت در مدارس کاملا وجود دارد و تبلیغ و نشر معارف در بین دانش‌آموزان از جایگاه ویژه‌ای در سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است.

 وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با توجه به درایت و آگاهی به این امر مهم، سازمان تبلیغات اسلامی را بنیان نهاد تا با تولید اندیشه و فکر پویا در زمینه‌های اعتقادی گام‌های رو به جلویی را بردارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه، دانش آموزان را سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جماعت در مدارس مهم و ضروری است و باید این واجب الهی را در مدارس ترویج داد.

حجت‌الاسلام منتشلو یادآور شد: امروزه دشمنان با به کارگیری ابزارهای مختلف فرهنگی از جمله رسانه‌ها برای دورکردن خانواده ها، کودکان، جوانان و نوجوانان از ارزش‌های دینی تلاش می‌کنند و در این عصر ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: اجرای هدفمند و تأثیرگزار برنامه‌های فرهنگی نیازمند هماهنگی و تعامل عمیق دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی است که امیدواریم در این راستا بتوانیم به وظائف خطیر خود به خوبی عمل کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قروه نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در مدارس این شهرستان ارائه داد و گفت: اقدامات گسترده‌ای از جمله برگزاری همایش‌ها، مسابقات، جشنواره‌ها و غیره در سطح مدارس استان برای تربیت دینی و فرهنگی دانش‌آموزان انجام شده است.

 جعفر عبدالملکی از اجرای طرح گفتمان دینی توسط تبلیغات اسلامی در سطح مدارس تقدیر کرد و این طرح را حرکت موثری برای آگاهی‌بخشی و روشنگری دانش‌آموزان و پاسخگویی به شبهات دینی آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/ د م

ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.