سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم در شهرداری سنندج تاسیس شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از تاسیس سازمانی جدید در شهرداری با هدف ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالسلام سپهر سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج  صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، گفت:  بسیاری از مشاغل شهری به دلیل عدم ساماندهی مناسب و همچنین وجود صنوف مزاحم در سطح شهرها همواره مشکلات فراوانی برای شهروندان در سطح شهرها بوجود آورده است.

 وی افزود: براساس چارت جدید که از سوی سازمان شهرداری‌ها به این شهرداری ابلاغ  شده سازمانی جدید تحت عنوان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در این شهرداری فعالیت خود راشروع کرده است.

سپهر بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این سازمان، ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری با رویکرد انتقال، جابجایی، سامان‌بخشی، تغییر فعالیت و نوسازی مشاغل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: ایجاد، بهره‌برداری و نگهداری میادین مرکزی میوه و تره‌بار، بهره‌برداری و توسعه میدان‌ها و بازارهای ثابت و محله‌ای عرصه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، دامی، طیور و آبزیان و نظارت بر عملکرد آنها با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی است.

سپهر عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان یکی دیگر از وظایف سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی بتواند در زمینه رفع این معضل در سطح شهر اقدامات اساسی صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: فعالیت این سازمان قطعاً می‌تواند برای رفع بسیاری از مشکلات شهری در حوزه مشاغل شهری بویژه ساماندهی صنوف مزاحم تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سیما و منظر شهری، رفع مشکلات ترافیکی در برخی از خیابان‌های اصلی و همچنین رضایتمندی شهروندان  تاثیر گذار است.

در پایان این مراسم با ابلاغ شهردار سنندج تورج سلطنت‌پوری به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی منصوب شد.

انتهای پیام/ د م

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی منصوب شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.