سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: پیگیری جذب سرمایه‌گذار در راستای تبدیل زباله به سوخت در راستای درآمد پایدار سازمان باید یکی دیگر از برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان پسماند باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالسلام سپهر سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست سازمان پسماند که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شد، گفت: بر اساس چارت جدید شهرداری سازمان بازیافت و تبدیل مواد این سازمان با عنوان سازمان پسماند  فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: جایگاه محل دفن زباله یکی از مشکلاتی است که مدیریت سازمان پسماند برای رفع مشکلات آن باید برنامه‌ریزی اصولی و دقیقی  داشته باشد.

  سپهربیان کرد: پیگیری جذب سرمایه‌گذار در راستای تبدیل زباله به سوخت در راستای درآمد پایدار سازمان باید یکی دیگر از برنامه‌ها و اولویت‌های سازمان پسماند باشد.

وی تاکید کرد: فرهنگ‌سازی لازم در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند در اجرای برنامه‌های بعدی سازمان پسماند تاثیرگذار باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با توجه به ساختار جدید چارت سازمان‌ها مدیریت سازمان پسماند با تعامل و همکاری با سایر شهرداری مناطق و نواحی بتواند در پیشبرد برنامه و اهداف شهرداری و در نتیجه رضایتمندی شهروندان گام‌های اصولی بردارد.

گفتنی است؛ در این مراسم سیروان غفوری با حکم شهردار سنندج به عنوان سرپرست سازمان پسماند شهرداری سنندج منصوب شد.

انتهای پیام/ د م

سیروان غفوری به عنوان سرپرست سازمان پسماند شهرداری سنندج منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.