شهردار سنندج گفت: حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان علاوه بر ایجاد انگیزه در آنها، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در دیدار با تیم دانشجویان رباتیک دانشگاه کردستان، گفت: دانشگاه یکی از مهم‌ترین مراکزی است که می‌تواند با پرورش دانشجویان آینده هر کشوری را از هر لحاظ تضمین کند.

صیدی بیان کرد: حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان علاوه بر ایجاد انگیزه در آنها، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و زمینه‌ساز تسهیل در انجام  برخی از خدمات باشد.

وی گفت: شهرداری بعنوان یک نهاد مردمی وظایف و خدمات متعددی در راستای اداره سطح شهر برعهده دارد که می‌تواند با استفاده از طرح‌های نوین پژوهشی موجب تسریع و تسهیل در بسیاری از خدمات اقدامات موثری را صورت دهد.

 صیدی اعلام کرد: براساس چارت  شهرداری، سازمان جدیدی در آینده تاسیس می‌شود که می‌تواند از طرح‌ها و برنامه‌های نوین حمایت لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: شهرداری سنندج در کنار سایر دستگاه‌های متولی آمادگی لازم برای حمایت از طرح‌ها و تحقیقات نو بخصوص طرح‌های دانشجویی را دارد.

 انتهای پیام/ د م

شهرداری سنندج آمادگی حمایت از طرح‌های دانشجویی با ایده‌های نو را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار