سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات هلال احمر:

امدادگران پیکرهای پیداشده را به پایین کوه رساندند/ تیم جدید به دنبال پیدا کردن جان‌پناه هستند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تیم ۴۰ نفره امروز صبح به قله صعود کردند که باتوجه به شرایط بد آب و هوا امکان عملیات ندارند و به دنبال آن هستند که جان‌پناهی را پیدا کنند تا امشب را در قله بمانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شاهین فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: در دهانه کوه‌های دنا هستیم و امروز صبح تیم‌های عملیاتی که از هلال احمر، فدراسیون و ارتش بالای کوه بودند، برخی از قسمت‌های پیکر‌ها را جمع کردند.

وی افزود: شرایط در محل حادثه سخت است و برف و باران کولاک شدید وجود دارد؛ تا نزدیکی ظهر امکان عملیات مقدور نبود و مقداری که جمع‌آوری شده بودند را از مسیر‌های مختلف به پائین منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز صبح از مسیر سی‌سخت هم حدود ۴۰ نفر را به منطقه اعزام کردیم که حوالی ظهر به منطقه رسیدند، اما کولاک شدید امکان عملیات را مشکل کرده بود و به دنبال پیدا کردن جان‌پناهی هستند تا اگر بتوانند در محل بمانند وگرنه مجدد به پائین بازگردند.

وی مطرح کرد: امدادگرانی که شب گذشته را در محل حادثه حضور داشتند، به همراه قطعاتی که از اجساد جمع‌آوری کرده بودند، به سمت پائین حرکت کردند و تیمی که صبح به قله اعزام شده است، به محل حادثه رسیده‌اند و به دنبال پیدا کردن جان‌پناهی هستند که امشب را در آن منطقه بمانند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.