سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش همگانی بیمه‌های اجتماعی اولویت وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: این صندوق با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پوشش همگانی بیمه‌های اجتماعی را در سیستان و بلوچستان دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: به طور میانگین تعداد خانوار‌هایی که حداقل یک عضو بیمه شده دارند در کشور بین ۶۰ تا ۶۵ درصد است این در حالیست که در سیستان و بلوچستان این میانگین به ۳۵ درصد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تعمیم، گسترش و جامعیت بخشی بیمه‌های اجتماعی از اهداف مهم در این استان است گفت: الگوی توانمندسازی اجتماع محور در روستا‌ها از طریق کارگزاری‌های این صندوق در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا درخواهد آمد.

واعظ مهدوی با بیان اینکه مشکل عمده استان عدم وجود کارگاه‌ها و واحد‌های صنعتی است افزود: بدلیل اینکه منطق رقابت بازار محور بر منطق بازار متعادل غلبه کرده است، سرمایه گذاران بدنبال کاهش هزینه‌های جانبی و سود بیشتر می‌روند و این عامل باعث می‌شود تا استان‌های کم برخوردار نتوانند رشد کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرکشور همچنین گفت: بیمه و کار یک ارتباط و پیوند تنگاتنگی دارند و بیمه بدون توجه به مقوله اشتغال میسر نیست.

انتهای پیام/گ

پوشش بیمه تامین اجتماعی اولویت وزارت تعاون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.