امام جمعه شهرستان خاش گفت: ابهت و شکوه و پایداری و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خاش بیان کرد:ابهت و شکوه و پایداری و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان داده می‌شود.

دهقان افزود: اقتدار و عظمت ایران سربلند در ابعاد مختلف داخلی و خارجی با اتحاد ملت و در سایه حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و هم سویی دولت با ملت رقم خورده و همچنان شاهد عزتمندی ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری امام راحل (ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب به اوج شکوفایی و عزت رسیده و در حدود چهار دهه از عمر انقلاب مسیر شکوفایی و پایداری آن به خوبی نمایان است.

وی با تاکید بر ضرورت شرکت در آیین‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مقابله با تهدیدات دشمنان و نمایش بصیرت مردم انقلابی افزود: با توجه به شرایط حساس کشور و هوشیاری مردم در برابر نقشه‌های تفرقه افکنانه دشمنان حضور در راهپیمایی می‌تواند اتحاد و یکپارچگی و همبستگی ملت ایران را یک بار دیگر به نمایش گذارد.

** راه امام خمینی (ره) و شهیدان همچنان تداوم دارد

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیان کرد: راه و هدف امام خمینی (ره) و شهیدان برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی همچنان تداوم دارد و باید تلاش کنیم در کشور عدالت و یکسان نگری باشد.

مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: همه اقتدار و عزت کشور در سایه وحدت و همدلی به وجود آمده و خداوند را شاکریم بعد از ۳۹ سال شاهد استحکام و قوت ریسمان همدلی در جامعه هستیم.

وی اظهار داشت: بیمه شدن انقلاب اسلامی در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات داخلی و خارجی در فرمانبرداری از رهبر معظم انقلاب و حمایت کامل ملت از دولت و نظام اسلامی به دست آمده و با ادامه این روند ایران اسلامی به شکوه و عظمت در دنیا دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار