امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای برای همه یاوه گویان و مستکبران علیه انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام محمد تقی افضلی تبارامام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت:حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای برای همه یاوه گویان و مستکبران علیه انقلاب اسلامی است.

افضلی تبار ادامه داد: به لطف انقلاب اسلامی کشور ما شاهد تغییر و تحول عظیمی شد که برکات آن امروز پس از گذشت ۴۰ سال قابل مشاهده است و بر هیچکس خدمات ارزنده نظام پوشیده نیست.

وی افزود: داشتن یک رهبری عالم، مجاهد و با تدبیر باعث می‌شود که کشور به پیشرفت و آبادانی دست پیدا کند و ایران اسلامی پس از امام راحل با تدبیر رهبر معظم انقلاب به توانایی بالایی در زمینه‌های علمی و دفاعی رسیده به گونه‌ای که دشمن خود به این قدرت ما اعتراف می‌کند.

وی تصریح کرد: ما فقط به حرف دارای توانایی نظامی و دفاعی نیستیم بلکه با ساخت تجهیزات پیشرفته این مساله را به جهان ثابت کردیم و اگر کوچکترین خطایی از دشمن سر بزند، تاوان سختی را پس خواهد داد.

امام جمعه موقت ایرانشهر تاکید کرد: دشمن با اعمال فشار و تحریم از ما در مقابل خواسته‌های شوم اش سازش و نرمش می‌خواهد، اما به لطف امام و انقلاب ملت ایران هر گز زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود و در ۲۲ بهمن امسال جواب دندان شکنی خواهد داد.

حجت الاسلام افضلی تبار اظهار داشت: ملت غیور ایران با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) در مقابل کارشکنی دشمن با حضور به موقع در صحنه‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند و با وجود همه مشکلات برای دفاع از میهن تا آخرین نفس آماده و حاضر است.

وی بیان کرد: مردم ایران براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند که در هر شرایطی پای انقلاب خود می‌مانند و در مواجهه با دشمن با هیچ کس شوخی و تعارف ندارند.

وی خاطر نشان کرد: حضور به موقع در صحنه از اصول وفاداری به ولایت و حضور در راهپیمایی از وظایف همگانی ملت ایران است و با این حضور عشق و وفاداریمان به ولایت و میهن را به کل جهان ثابت خواهیم کرد.

امام جمعه موقت ایرانشهر اظهار کرد: حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای برای همه یاوه گویان و مستکبران و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ع

 حضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای  برای همه یاوه گویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار