سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد

فرماندار مشهد گفت: ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد در سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرحیم نوروزیان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد  با اشاره به اینکه در هفته دولت سال ۹۶، شاهد هزینه اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی و در دهه فجر نیز شاهد هزینه اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی پروژه‌ها بودیم، افزود: در اعتبارات سال ۹۶، بیش از دو میلیارد تومان مصوبات توسعه پایگاه‌های بسیج و سپاه داشتیم که به همین واسطه امنیت در حاشیه شهر افزایش و جرایم کاهش یافت.

وی گفت: در حوزه اشتغال‌زایی، سهم هر دستگاه مشخص شد که استان خراسان رضوی با ۴۲ دستگاه، ۱۶۰ هزار شغل و سهم شهر مشهد ۸۰ هزار شغل است.

فرماندار مشهد در بخش دیگری از این نشست با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: طبق برآورد‌های انجام شده، حضور مردم مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۵۰ درصد افزایش داشته که این امر نشان‌دهنده آن است که هرقدر دشمن تلاش کند، مردم حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

 
مسئول دبیرخانه ستاد خدمات سفرخراسان رضوی  نیز در این جلسه گفت: شعار این ستاد در سال جاری "پنجره واحد ارائه خدمات" تعیین شد که به منظور ارائه خدمات هماهنگ بوده است.

احمد دیناری افزود: در ۲۶ اسفندماه، رزمایش خدمات ستاد سفر خواهیم داشت و تمامی دستگاه‌های خدماتی استان به نمایش خدمات خود می‌پردازند.

وی گفت: برای ایام نوروز، هر شب ۹۰ هزار تخت رسمی و ۱۲۰ هزار تخت غیررسمی و هزار و ۸۰ نوع تاسیسات گردشگری خواهیم داشت.

مسئول دبیرخانه ستاد خدمات سفرخراسان رضوی با اشاره به این که ۵۰ بازرس دو هزار و ۵۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام خواهد شد افزود: همچنین در ایام نوروز ۲۵ هزار بازدید از اصناف انجام می‌شود.

دیناری با اعلام این که ۱۵ پایگاه نظارتی در مشهد فعال هستند گفت: دو هزار و ۵۰۰ تُن گوشت مرغ و ۱۰۰ تُن گوشت قرمز برای ایام نوروز تهیه دیده شده و چهار مرکز اسکان و ۱۴ مرکز اسکان موقت برای این ایام تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام//ف.ف
 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مشهد

برچسب ها: اشتغال ، حاشیه شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.