مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت:با توجه به برودت هوا بهزیستی استان 6 مرکز سرپناهی (شلتر) بهزیستی برای اقامت شبانه معتادان کارتن خواب و خیابانی ساماندهی شده است.

ساماندهی 6 مرکز سرپناهی (شلتر) بهزیستی برای اقامت شبانه معتادان کارتن خواب و خیابانی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود هنربخش افزود:  اقامت مردان در چهار مرکز و زنان در ۲ مرکز ویژه واقع در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد از دیشب آغاز شده است.


وی گفت: هر مرکز در شرایط عادی برای پذیرش ۳۰ نفر ظرفیت دارد که این رقم در فصول سرد تا ۶۰ نفر قابل افزایش است و خدماتی از جمله غذای گرم و پوشاک به افراد مقیم ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: کلیه معتادان از وجود این مراکز مطلع هستند و در فصول سرد شبانه حدود ۴۰۰ نفر در این مراکز اقامت می‌یابند.

هنربخش با اشاره به اینکه مدیریت و نگهداری معتادان خیابانی و متجاهری که توسط نیروی انتظامی در قالب ماده ۱۶ جمع آوری می‌شوند بر عهده بهزیستی گذاشته شده، افزود: هم اینک در استان خراسان رضوی یک مرکز دولتی برای مردان و یک مرکز برای زنان و ۹ مرکز خصوصی نیز مجموعا با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در قالب ماده ۱۶، اسکان معتادان را برعهده دارند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

اعلام آمادگی بهزیستی برای اقامت شبانه معتادان خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.