سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار همایش ملی ماهیان زینتی ایران در محلات

دومین همایش ملی ماهیان زینتی ایران به مدت ۲ روز در شهرستان محلات آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دومین همایش ملی ماهیان زینتی ایران با حضور آقازاده استاندار مرکزی، دکتر صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور و دکتر پور کاظمی رئیس تحقیقات علوم شیلات کشور  وجمعی از مسئولان در شهرستان محلات آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه ۲ روزه همراه با کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

این همایش در ۹ موضوع تکثیر و پرورش، بهداشت و بیماری ها، تغذیه و غذای زنده، ژنتیک و اصلاح نژاد، بیولوژی و فیزیولوژی، فناوری و سیستم‌های نوین، گیاهان آکواریومی، بسته بندی و حمل و نقل (هندلینگ)، مدیریت و اقتصاد و بازاریابی برگزار می‌شود.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در این همایش گفت: تکیه بر داشته‌های صنعت آبزی پروری به خصوص پرورش ماهیان زینتی در استان و کشور می‌تواند موجب تحرک اقتصادی باشد و این حوزه با توجه به ارزآوری و اشتغالزایی بالا نیاز به برنامه‌های اصولی و نظارت جدی دارد.

آقازاده افزود: کشاورزی و صنعت ۲ بال توسعه استان مرکزی هستند که باید کشاورزی همراه با صنایع رشد کند تا علاوه بر تامین نیاز داخلی در صادرات هم بدرخشد و محلات شهرستانی کارآفرین است که سهم به سزایی در ایجاد درآمد ارزی استان مرکزی دارد.

انتهای پیام / ج

همایش ملی ماهیان زینتی ایران در محلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.