سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با محکومیت تصمیم ترامپ درباره قدس اشغالی؛

تظاهرات فلسطینی‌ها در غزه در حمایت از شهر قدس

خالد البطش از رهبران جهاد اسلامی خاطر نشان کرد، جنگ با دشمن صهیونیست همچنان ادامه دارد و تنها با احقاق حقوق همه فلسطینی‌ها جنگ پایان خواهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی از غزه، تظاهرات فلسطینی‌ها در حمایت از شهر قدس و مخالفت با تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی روز جمعه در نوار غزه برگزار شد.

تظاهرات روز جمعه شهروندان فلسطینی در غزه در محکومیت تصمیم ترامپ درباره شهر قدس با فراخوان گروه‌های اسلامی و ملی فلسطین برگزار شد و تظاهرکنندگان پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌هایی با این مضامین در دست داشتند «ما تصمیم شوم ترامپ درباره قدس را نمی‌پذیریم» و «قدس پایتخت ابدی فلسطین است».

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمع تظاهرکنندگان گفت: به دفاع از مقدسات خود پایبندی کامل داریم و طرح پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای حل مسئله فلسطین را نمی‌خواهیم. وی افزود جنگ با دشمن صهیونیست همچنان ادامه دارد و تنها با احقاق حقوق همه فلسطینی‌ها جنگ پایان خواهد یافت.

این مقام جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد با وجود طرفداری جامعه بین المللی از رژیم صهیونیستی و ضعف نظامی‌های عربی و اسلامی، اما جنگ هرگز به نفع این رژیم به پایان نخواهد رسید.

وی افزود: ما هرگز درباره قدس، غزه و یا هر شهر دیگر کرانه باختری رود اردن معامله نخواهیم کرد، چون این مناطق اراضی ما هستند و اگر چه موازنه قوا در منطقه به هم خورده باشد، اما موازنه‌ای که هرگز تغییر نمی‌کند اراده و ایمان مردم فلسطین برای حل عادلانه مسئله فلسطین است.

خالد البطش هشدار داد طرح دونالد ترامپ نه فقط فلسطین بلکه همه کشور‌های عربی و اسلامی منطقه را هدف قرار می‌دهد. وی در ادامه از کشور‌های عربی و اسلامی خواست در برابر توطئه آمریکا و اسرائیل بایستند و از ملت فلسطین پشیبانی کنند.

انتهای پیام/

غزه شاهد تظاهرات فلسطینی‌ها در حمایت از قدس بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.