سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه نوروز؛

آغاز فعالیت 11 کمیته استقبال از مسافران نوروزی در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: 11 کمیته استقبال از مسافران نوروزی و راهیان نور در آستانه نوروز در این شهرستان تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان بیان داشت: موقعیت خاص آن سبب شده ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان متمایز باشد.

وی به تشکیل جلسه ستاد نوروزی و تعیین کمیته های مربوطه اشاره و افزود: در راستای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور امکانات لازم در حال آماده سازی است و کمیته های تخصصی متشکل از ادارات و دستگاه های اجرایی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

جهانگیری، سدهای دز و کرخه، مقبره شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، معراج شهدا، تفرجگاه تفریحی قلعه مختار، روستاهای منگره، حاجی باریک آب، دشت لاله،بقعه امامزاده احمد(ع) و قدمگاه امام رضا (ع) را از جمله مناطق گردشگری و دیدنی اندیمشک معرفی کرد که در ایام نوروز میزبان هزاران مسافر از سراسر کشور هستند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه از اسفند ماه کار ساماندهی ورودی های شهرستان اندیمشک آغاز می شود تصریح کرد: نیازهای لازم مسافران نوروزی از جمله ایمنی تردد به منظور رفاه حال آن ها تامین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سال گذشته بیش از 50 هزار و 772 نفر از جاذبه های سد و نیروگاه کرخه و بیش از 157 هزار و 585 نفر از جاذبه های سد و نیروگاه دز دیدن نمودند.

پیمان جهانگیری تعداد آموزشگاه های اختصاص یافته برای اسکان مهمانان نوروزی در سال گذشته را 45 آموزشگاه با ظرفیت 270 کلاس درس عنوان کرد: تلاش می شود امسال از این ظرفیت نیز برای اسکان مسافران استفاده گردد.

وی با بیان اینکه جاذبه های تاریخی اندیمشک از دیگر ظرفیت های شهرستان اندیمشک به شمار می رود اظهار داشت: جمعیت زیادی از مسافران نورزی هر سال از این جاذبه های تاریخی دیدن می نمایند.

جهانگیری، مقبره شهدای گمنام شهرستان را از مکان های مورد علاقه راهیان نور و مسافران نوروزی عنوان و بیان کرد: این محل نیز ساماندهی و گروه های مختلف برای خدمات دهی به مسافران در این محل مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/گ

کمیته های استقبال از مسافران نوروزی در اندیمشک تشکیل شد

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.