مدیر عامل سد و نیروگاه دز گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 123 هزار مسافر از تاسیسات و جاذبه های این سد دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رئوفی نسب اظهار داشت: همچنین 16 هزار نفر از اعضای کاروان های راهیان نور نیز در تعطیلات نوروزی موفق به بازدید از سد دز شدند.

وی با اشاره به جذابیت عبور از مسیر پرپیچ و خم و کوهستانی و همچنین 6 کیلومتر جاده تونلی ماشین رو و بازدید از سازه بزرگ سد دز در میان صخره های سر به فلک کشیده از جذابیت خاصی برای مسافران نوروزی همراه است، افزود: به رغم بارانی بودن برخی ایام تعطیل با انجام تمهیدات لازم و فراهم آوردن محیطی امن در طول مسیر بازدید و رعایت کامل مسائل ایمنی توسط ستاد نوروزی، شرایط بازدید هموطنان عزیز از تاسیسات سد و نیروگاه دز فراهم گردید و ستاد نوروزی متشکل از واحدهای مختلف استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور را به نحو شایسته انجام دادند.

وی بیان داشت: بازدید عمومی از سد دز از دوم تا 12 فروردین ماه ادامه داشت و در روزهای قبل از تعطیلات نوروزی نیز جمع زیادی از مسافران تقاضای بازدید از این سد را داشتند.

سد و نیروگاه دز در 23 کیلومتری شمال شرقی شهرستان اندیمشک به عنوان نخستین سد و نیروگاه برق آبی ایران همواره مقصد بسیاری از میهمانان و گردشگران نوروزی استان خوزستان بوده است.

در تعطیلات نوروز سال گذشته حدود 100 هزار نفر از سد دز بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.