سرپرست فرمانداری بندر ماهشهربر لزوم  آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محسن بیرانوند، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برای آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد. کمیته‌های مختلف ستاد نوروزی باید در راستای انجام وظایف خود برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشته باشند و شهرداران و دیگر دستگاه‌ها باید در ارائه خدمات خود نسبت به سال‌های گذشته خلاقیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های های بندر ماهشهر بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر تمام ظرفیت‌های تبدیل به یک منطقه توسعه یافته را دارد و باید کمک شود تا این شهرستان به این نقطه برسد. توسعه عادلانه امکانات باید در دستور کار و توجه ویژه همه دستگاه‌ها و ادارات قرار بگیرد. همچنین درصدد هستیم امکانات و اعتبارات شهرستان بندر ماهشهر را افزایش دهیم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهرگفت: نباید در جلسات دچار روزمرگی و تکرار شویم و باید برای حل مشکلات برنامه‌ها و طرح‌های جدید ارائه کنیم.

برای شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌کنم که تمام اقشار مردم همچون گذشته حضور پررنگ داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/م

بندر ماهشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.