سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری برنامه های فرهنگی نوروزگاه همدان در قالب تقویم گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: برنامه های فرهنگی نوروز امسال در قالب تقویم گردشگری جمع آوری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ستاد خدمات سفر استان همدان افزود: برنامه های فرهنگی نوروزگاه همدان با هدف کمک به آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی سفرها و ارائه برنامه جامعی برای گردشگران نوروزی گردآوری می شود

وی ادامه داد: نوروز 96 بیش از 137 برنامه در قالب نوروزگاه در استان همدان اجرا شد و نوروز امسال تعداد بیشتری از این برنامه ها با شکلی متفاوت اجرا می شود.

خاکسار اظهار داشت: در این راستا، سازمان های مردم نهاد، دستگاه ها و نهادهای شهرستانی می توانند برنامه ها و آیین های بومی و محلی خود را در قالب نوروزگاه ها اعلام کنند تا در تقویم گردشگری استان گنجانده و به مسافران اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال 11 کمیته، زیر مجموعه ستاد خدمات سفر استان همدان فعال است و این کمیته ها، فعالیت خود را از این هفته آغاز می کنند.

این مسئول با اشاره به توجه به نامگذاری همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا اضافه کرد: انتظار می رود نوروز امسال برای ساماندهی دست فروش ها در اماکن پرگردشگر همدان همچون آرامگاه بوعلی سینا، تپه هگمتانه و آرامگاه باباطاهر به صورت جدی اقدام شود.

انتهای پیام/ج

برنامه های فرهنگی گردشگری همدان در قالب تقویم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.