شهردار همدان گفت: یک دستگاه اتوبوس روباز گردشگری در ایام نوروز 97 به مسافران و گردشگران این شهر خدمات رسانی می کند.

اتوبوس روباز گردشگری  خدمت رسان مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس صوفی در جلسه اعضای ستاد خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه این خودرو با استانداردهای بین المللی اتوبوس های روباز گردشگری همخوانی دارد افزود:  2 اتوبوس دیگر هم  در حال آماده سازی برای خدمت رسانی به گردشگران تابستانی است.

وی ادامه داد: رویداد همدان 2018 سرفصل اصلی کار شهرداری در حوزه فضاسازی ها و طراحی های شهری همدان است و از 15 اسفند امسال، پاکسازی شهر و ساماندهی فضای سبز آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی های همدان آغاز شده اما تا پایان سال فرصت کافی برای اتمام ساماندهی تمام ورودی های شهر وجود ندارد، اضافه کرد: نوروز امسال نصب چادر در میدان باباطاهر ممنوع و به صورت جدی بر آن نظارت شود و به جای اطراف اماکن گردشگری، فضای مناسبی برای نصب چادر در اختیار مسافران قرارمی گیرد.

صوفی اظهار داشت: امسال قبل از ورود مسافران، ساماندهی دستفروشان گنجنامه اجرایی می شود و در این چارچوب ساز و کار جدیدی برای فعالیت آنها در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان گفت: تلاش می شود پیاده راه میدان امام خمینی(ره) و خیابان اکباتان در 18 اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) افتتاح شود.

انتهای پیام/ج


خدمت رسانی اتوبوس روباز برای گردشگران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.