مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: لوگوی همدان، پایتخت گردشگری آسیا امشب در یک برنامه زنده تلویزیونی و پخش از شبکه‌ های ملی رونمایی می شود.

رونمایی از لوگوی همدان، پایتخت گردشگری آسیا در رسانه ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهجت عباسی اظهار داشت: برنامه رونمایی از لوگوی همدان، پایتخت گردشگری آسیا، ساعت 21 شامگاه دوشنبه از شبکه استانی همدان و شبکه شما به صورت زنده پخش می شود و از یکی از شبکه های سراسری سیما نیز پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این لوگو، توسط اساتید برجسته استان همدان و با موضوع گردشگری طراحی شده است و نمایی از قله الوند به عنوان نماد گردشگری استان همدان در آن جلوه گری می کند.

وی اضافه کرد: استاندار همدان به همراه برخی از مدیران استانی در این برنامه حضور خواهند داشت و لوگوی این رویداد بین المللی را رونمایی می کنند.

عباسی با بیان اینکه در سال 2018 رویدادهای همدان در سه سطح استانی، ملی و بین المللی برگزار می شود، ابراز کرد: بخشی از رویدادها پیگیری و قطعی شده و برخی هم نیاز به مشارکت و پیگیری‌های استانی دارد.

استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و در این سال میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.

انتهای پیام/ د

همدان، پایتخت گردشگری آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.