رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رویداد فرهنگی 2018 فرصتی مناسب براری جهانی شدن همدان دانست.

رویداد فرهنگی 2018 فرصتی برای جهاتی شدن همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضوان سلماسی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر در نشست مشترک مشاوران کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با محوریت رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 با تأکید بر اینکه باید رونق گردشگری و ایجاد درآمد پایدار در همدان مهمترین هدف میزبانی این رویداد آسیایی باشد، افزود: با توجه به اینکه نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم، انتظار می‌رود شرایطی فراهم شود تا در این رویداد فرهنگی علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های شهری، داشته‌های گردشگری و فرهنگی شهر همدان را به جهانیان معرفی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد:  این حوزه فرصتی مناسب برای همدان تا  در سطوح بین المللی به ویژه کشورهای آسیایی است تا از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری همدان مسؤولیت کمیته تبلیغاتی رویداد همدان 2018 را برعهده گرفته است، اظهار کرد: به طور قطع شهرداری در آماده‌سازی فضای شهری برنامه مدون خواهد داشت که امیدواریم برای تبلیغات گسترده، اساسی و کارشناسی شده، اعتبار و برنامه‌ریزی مناسبی را برای این مهم در نظر بگیرد.

سلماسی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تبلیغات این رویداد فرهنگی و اثرگذار بسیار ضعیف پیش می‌رود، بیان کرد: با در نظر گرفتن هدف مشخص و با توجه به شرایط موجود باید همفکری کنیم تا بهترین عملکرد را به عنوان خروجی کار داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتظار می‌رود برای تصمیمات مجموعه مدیریت شهری با جدیت ورود پیدا کنیم، زیرا فقط هزینه کردن بدون برنامه‌ریزی دقیق، منطقی نیست.

انتهای پیام/د.ا

رویداد فرهنگی 2018 فرصتی برای معرفی همدان به دنیاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.