سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن مردمی انقلاب؛

حضور حماسی مردم مشهد درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن + تصاویر

مردم انقلابی مشهدبا حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر انسجام و وحدت ملی، همبستگی، استکبارستیزی و ولایت پذیری خود را به جهانیان کشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این مراسم حضور باشکوه کودکان با پرچم‌های رنگی و باد کنک‌هایی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با عکس‌هایی از امام راحل (ره) و رهبر انقلاب و همچنین سالخوردگان با عکس‌هایی از شهیدان در کنار دیگر گروه‌های مردمی اعم از روحانیان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، کارمندان و کارگران، دانشگاهیان و فرهنگیان مشهود است.

جمعیت حاضر در این مراسم در طول خیابان امام رضا (ع) به سمت بارگاه منور رضوی با سردادن شعار‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر حمایت تا پای جان خود از آرمان‌های انقلاب تاکید و برائتشان را از دشمنان اعلام می‌کنند.

شعرخوانی، سرود خوانی و غرفه‌های ترویج کتابخوانی از برنامه‌های های جنبی در مسیرراهپیمایی امروز مردم مشهد در مراسم ۲۲ بهمن است.

 

 
 
 
 
 
این آیین در مشهد ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم رضوی آغاز شده است و در صحن جامع رضوی باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پایان می یابد.
 
انتهای پیام/

راهپیمایی 22 بهمن در مشهد

 
برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.