استاندار خراسان رضوی در پیامی راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام دانست و از تمامی اقشار جامعه برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علی رضا رشیدیان در این پیام آورده است: بدون تردید راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران لوای پرچم پر فروغ اسلام است.

 
همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و تشکل‌های دینی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون و در آستانه چهارمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، آرمان‌های مقدس امام راحل در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت شهیدان به خون خفته، با جدیت بیشتری از سوی فرزندان با بصیرت و انقلابی این مرز و بوم پی گرفته می‌شود و مناسبت‌های انقلابی، با شور و نشاط وصف ناپذیری به صحنه تجدید بیعت با امام المسلمین و سازش ناپذیری همیشگی با استکبار تبدیل خواهد شد.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سایر تشکل‌های دینی استان همگام با مردم ولایتمدار و انقلابی، ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و انقلابی استان، آمادگی خویش را برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه اعلام و با طنین‌انداز کردن شعار مرگ بر آمریکا، صحنه حضور مردم را به نمایش تمام عیار سازش‌ناپذیری خود در برابر جبهه دشمن تبدیل خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دعوت استاندار و تشکل های دینی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.