مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی به راهپیمایان در روز 22 بهمن با ایجاد 5 پایانه موقت و آمادگی 300 دستگاه اتوبوس به شهروندان خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی اصغر نیشابوری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی مشهد به شهروندان برای 22 بهمن از نقاط مختلف شهر و از ساعت 7:30 صبح به کانون راهپیمایی میدان پانزده خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: در این راستا 200 دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی را از 20 پایانه به همراه 100 دستگاه ناوگان خط یک BRT، به مقصد کانون راهپیمایی انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: سرویس دهی رفت از پایانه‌های الهیه، آزادی، وکیل‌آباد، سرافرازان، انقلاب اسلامی، صبا، مصلی، میدان بیت‌المقدس، غدیر، انتهای خطوط طرق، شهید مفتح، مسیر BRT، انتهای بسکابادی ( شهرک باهنر)، پایانه میامی، انتهای گلشهر، شهرک مهـرگان، میـدان شهدا، فردوسـی، خواجه ربیـع و زکریـا انجام می‌پذیرد.

نیشابوری با اشاره به ایجاد 5 پایانه موقت برای بازگشت راهپیمایان در روز 22 بهمن گفت: پایانه های موقت خیابان شیرازی، میدان بیت المقدس در مسیر BRT، خیابان طبرسی ، خیابان نواب صفوی و تقاطع شهید اندرزگو به سمت چهارراه مدرس برای سرویس دهی به شهروندان در مسیر برگشت مشخص شده است.

وی گفت: مرحله اول سرویس‌دهی پس از خاتمه راهپیمایی و مرحله دوم در پایان نماز خواهد بود.

انتهای پیام// م.م

سرویس دهی اتوبوسرانی مشهد در 22بهمن

برچسب ها: دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.