سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه آزاد اردبیل؛

فعالیت 10 نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از فعالیت 10 نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با اشاره به فعالیت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: در حال حاضر ۱۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فعال هستند و دانشجویان این دانشگاه با تمام کاستی‌ها و کمبودها نشریات دانشگاهی را فعال نگه داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در حوزه رسانه افرادی مشغول قلم فرسایی هستند که قلم پاک ندارند و همچنین نظریات و افکاری از سوی برخی افراد که هیچ گونه پایه فکری ندارند و افرادی تاریک فکر هستند در رسانه‌ها و صفحات مجازی مطرح می‌شود که با تربیت دانشجویان رسانه‌ای می‌توان با آنها مقابله کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: باید با تربیت دانشجویان رسانه‌ای با افراد تاریک فکر و قلم ناپاک در حوزه رسانه مقابله شود.

رسولی گفت: در عصر حاضر کشور ما مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است لذا در محیط دانشگاهی و جامعه نیاز مبرم به اهل صداقت و قلم داریم تا در مقابل این تهاجم بایستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان فعال حوزه رسانه دانشگاهی از بهترین اهل قلم‌ها هستند زیرا با دل‌های پاک و خیرخواهانه و بدون هیچ سانسوری فعالیت می‌کنند که این نوع فعالیت فرهنگی بسیار ارزشمند است و همچنین وظیفه دانشگاه نیز حمایت از این افراد است.

وی گفت: دانشجویان باید در راستای تحکیم آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور خود را در صفحات مجازی تقویت کنند و این دانشجویان سرمایه بسیار ارزشمند برای کشور عزیزمان هستند که در حد توان خود این عزیزان را پشتیبانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

دانشجویان فعال حوزه رسانه دانشگاهی از بهترین اهل قلم‌ها هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.