سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان بویراحمد

سرپرست فرمانداری بویراحمد از تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن اقدامات خوبی در روستاها در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ شاهرخ کناری اظهار داشت: معاون وزیر ورزش و جوانان در هفته آینده برای افتتاح پروژه های ورزشی به شهرستان بویراحمد سفر می‌کند.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای سروک در سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به شهرستان بویراحمد خبرداد و افزود: 2 پروژه ورزشی در دهستان محروم زیلایی نیز در این سفر افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 25 پروژه اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها 855 نفر صاحب شغل می‌شوند.

کناری با تشریح وضعیت کنونی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: پل سوم بشار که دغدغه خیلی از مردم بوده در صورت نبود بارش برف و باران تا قبل از سال 97 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در حوزه سازه‌ای به اتمام رسیده و با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر50 میلیارد تومان تجهیزات آماده و در حال نصب است.

کناری با بیان اینکه پروژه‌های راهسازی چهار طرف شهر یاسوج اکنون فعال و شبکه‌های توسعه‌ای برق نیز با فعالیت خوبی در حال انجام است، ادامه داد: همه تلاش هایی که صورت می گیرد خدمات نظام به مردم بوده و دولت نیز وظیفه خود می‌داند این خدمات را سرعت بیشتری ببخشد.

وی الحاق برخی از روستاهای حاشیه شهر یاسوج به این شهر را یکی از دغدغه‌های مردم این روستاها خواند و یادآور شد: باید تمامی جوانب امر برای الحاق این روستاها اندیشیده شود.

انتهای پیام/ش

۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان بویراحمد اختصاص یافت

برچسب ها: فرمانداری ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.