سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد;

افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در میامی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح یک پروژه آبیاری تحت فشار در میامی خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح یک پروژه آبیاری تحت فشار در میامی خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در مجموع 10 میلیارد و 304 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 117 هکتار در شهرستان میامی اجرا شد افزود : این پروژه‌ عمرانی در قالب اعتبارات ملی از ابتدای امسال آغاز شد و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به منابع ملی برای اجرای این پروژه آبیاری گفت: منابع مالی برای اجرای پروژه از دو محل خودیاری و اعتبارات ملی بوده است.

میرعماد به میزان اعتبار صرف شده از محل منابع ملی اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه 8 میلیارد و 960 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بخش از منابع اجرای پروژه از محل خودیاری بهره‌برداران بوده است تصریح کرد :در مجموع یک میلیارد و 344 میلیون ریال از محل خودیاری بهره‌بردار اهل میامی تأمین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ضرورت اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در استان گفت: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری با هدف افزایش راندمان آبیاری و همچنین صرفه‌جویی در منابع آبی موجود در سطح اراضی کشاورزی استان در حال اجرا است.

میرعماد گفت: با اجرای این پروژه برای 8 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام / ه

جزئیات افتتاح یک پروژه آبیاری تحت فشار در میامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.