سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سومین هتل آپارتمان سیستان و بلوچستان در زاهدان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: سومین هتل آپارتمان استان با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال همزمان با دهه فجر در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمحمدرضا واعظی مقدم سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت:سومین هتل آپارتمان استان با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال همزمان با دهه فجر در زاهدان افتتاح شد.

وی افزود: برخی هتل‌ها و واحد‌های اقامتی هزینه‌های لازم را انجام دادند، اما هنوز به استاندارد‌های مطلوب نرسیدند، اما در این هتل مجهز و پیشرفته تمام استاندارد‌ها رعایت شده است.

واعظی مقدم  ادامه داد: این هتل با ۱۶ واحد آپارتمان تک خوابه و ۲ خوابه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این مجموعه در مرحله دوم قابلیت افزایش تا ۳۲ واحد آپارتمان را دارد که می‌تواند به تاسیسات اقامتی استان اضافه شود.

وی گفت: پذیرش رسمی مسافر در این هتل بعد از اخذ نرخ نامه و صدور پروانه بهره برداری انجام خواهد شد.

وی افزود: هتل آپارتمان‌ها به عنوان تاسیسات گردشگری، اقامتگاه‌های مناسبی برای مسافرانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند، به شمار می‌روند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از راه اندازی ساختمان راه آهن شماره ۲ شهرستان میرجاوه خبر داد و گفت: این ساختمان با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در دهه فجر راه اندازی شد.


انتهای پیام /ع

ساخت  سومین هتل آپارتمان در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.