فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: دهه فجر یادآور خاطرات بسیار زیبا و باشکوهی است که زیبایی آن روز به روز درخشان‌تر می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی استان در آیین صبحگاه عمومی ستاد انتظامی استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر یادآور خاطرات بسیار زیبا و باشکوهی است که زیبایی آن روز به روز درخشان‌تر می‌شود.


وی افزود: بعد از اسلام اولین حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافته است و هرچه از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد، حقانیت اسلام گسترش و نفوذ بیشتری پیدا می‌کند.


این مقام ارشد انتظامی بیان اشت: انقلاب اسلامی ایران با هدف‌های الهی که دارد در برابر تمام ظالمان جهان ایستاده است و یاری گر مظلومان می‌باشد و با یاری خداوند متعال به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) وصل خواهد شد.


سردار قنبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کشوری که برای کوچکترین و ابتدایی‌ترین وسیله موردنیاز خود محتاج کشور‌های خارجی بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توان داخلی و علم جوانان خود در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و نظامی در منطقه و جهان سرآمد شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به سبب رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های شما همکاران عزیز در طول یک ماه گذشته اقدامات بسیار خوب و عملیات‌های موفقی صورت گرفته است، که قابل تقدیر و ستایش می‌باشد.


سردار قنبری با اشاره به دستگیری عاملان شهادت کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش و عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی در زاهدان اظهار داشت: عاملان این جنایت هولناک در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران مجاهد در یک عملیات هدفمند، توانمند و همه‌جانبه دستگیر و جهت رسیدگی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.


سردار قنبری در پایان تصریح کرد: مردم عزیز ما بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند کرد تا آن‌ها در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند و ضریب احساس امنیت در جامعه گسترش پیدا کند.


شایان ذکر است در پایان مراسم صبحگاه از کارکنان شرکت کننده در عملیات دستگیری عاملان شهادت همکاران و سارقان مسلح طلافروشی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای یپام/گ

صبحگاه مشترک ستاد انتظامی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار