سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح همزمان ۱۳ مدرسه و طرح آموزشی استان مرکزی

در مراسمی به صورت همزمان ۱۳ مدرسه و طرح آموزشی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت همزمان دبیرستان خیر ساز دخترانه حضرت زهرا ویژه دوره اول متوسطه اراک و ۱۲ مدرسه و طرح آموزشی استان مرکزی بهره برداری شد.

قائمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر از این ۱۳ طرح آموزشی با ۹۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال و زیر بنای ۱۶ هزار و ۷۷ متر مربع بهره.

قائمی افزود: این ۱۳ مدرسه و طرح آموزشی با ۹۴ کلاس باصرف اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال با زیر بنای ۱۶ هزار و ۷۷ متر مربع ساخته شده اند.

وی اضافه کرد: تاپایان سال جاری ۲۶ طرح با ۱۶۲ کلاس با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی آماده و به آموزش و پرورش تحویل می‌شود که ۲۲ طرح با مشارکت خیران و یا به صورت تمام خیرساز است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به اینکه مجتمع حضرت آموزشی زهرا اراک از جمله طرح‌های تمام خیر ساز استان مرکزی است اضافه کرد:: ساخت و تجهیز این طرح با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و زیر بنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع شامل یک هزار و ۹۰۰ متر مربع فضای آموزشی، ۵۴۰ متر مربع سالن ورزشی و ۸۰ متر مربع سرایداری توسط بنیاد مصلانژاد ساخته و به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شده است.

مصلانژاد خیر مدرسه ساز وسازنده مجتمع آموزش حضرت زهرا هم گفت: ساخت مدرسه امری خداپسندانه است که می‌تواند درتوسعه علم و دانش در مدرسه نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام / ج

بهره برداری از طرح‌های آموزشی استان مرکزی در هفتمین روز دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.