سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر ۵۰ هزار مسکن مهر در کشور افتتاح می‌شود

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ احمد اصغری مهرآبادی در آیین افتتاح همزمان ۷۱۶ واحد مسکن مهر استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر در شهرکرد، از وجود ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر آماده بهره برداری در کشور خبر داد.

وی افزود: این واحد‌ها به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌ها و خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، مدرسه، کلانتری و مراکز بهداشتی و درمانی، محوطه سازی و مسیر مناسب دسترسی تا کنون تحویل متقاضیان نشده است.

اصغری مهرآبادی اضافه کرد: این تعداد مسکن مهر به ۲ هزار و ۵۰۰ باب مدرسه نیاز دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری وزیر راه و شهرسازی و کمک معاون اول رئیس جمهوری، ساخت ۵۰۰ باب مدرسه و ۴۸۰ باب کلانتری و مرکز بهداشت در این واحد‌ها در حال انجام است که تا کنون ۲۵۰ مدرسه و ۳۰۰ باب کلانتری و مرکز بهداشتی آن تکمیل شده اند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر همچنین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره برداری میرسد که با این تعداد، جمعاً تا کنون یک میلیون و یک هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.

اصغری مهرآبادی اضافه کرد: ۷۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل آن‌ها به ۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: ۴۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار برای خدمات زیربنایی، ۲۶ هزار میلیارد ریال برای راه‌های دسترسی و محوطه سازی و مابقی برای خدماتی مانند بهداشت و درمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در آیینی همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، ۷۱۶ واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

این تعداد مسکن مهر واقع در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر شامل ۵۳۶ واحد در شهرکرد، ۶۴ واحد در فارسان، ۲۱ واحد در فرخ شهر و ۹۵ واحد در بروجن، به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ف

وجود ۷۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.